torsdag 18 juni 2009

12% kroppsfett

Rygg, trapz och mage blev det idag på gymmet. Körde hårt och tungt. Riktigt bra pass måste jag säga. Var dock helt väck när det var dags för mage så den fick 3 övningar som jag utförde så gott som möjligt=) Skönt att gymmet har öppet mellan 9-12 imorn i allafall. Vissa gym har jag hört stänger helt.. Vad är problemet med det lixom. Vissa vill kunna träna även imorn och alla super inte skallen av sig på kvällen=) Jag kommer till å med vara nykter ska bara njuta av god mat! Dieten pågår ju så då är det inte läge att supa!

Ja som sagt fick hem min elektroniska caliper idag. Den är kanon. Mätte 3 ggr och resultatet blev 12%. Det är bra då jag säkert började på 20+ någonstans=)
Kommer nog inte att komma under 10 procent innan deffen är över men jag är nöjd ändå. Nästa år är målet typ 8% hehe..

Så nu har jag 2 mål kvar för dagen och nu ska jag koka kaffe å njuta av allt blask som går på 6.an hehe. Sen kommer ju Matrix 2 idag så den kan man dräggla i soffan till oxå.. Perfekt! Upp tidigt imorn, cardio kl 7 sen frukost och sen direkt till gymmet kl 9, tjejen ska med till mitt gym imorn. Sen därefter är det tvätt mellan 11-15 sen tvätta sig själv och dra till Heaven23 och käka gott å sedan dra på efterfest å käka rostbiff med potatissallad och den blir bakfyllan att sitta å fisa i bilen och möta upp tjejenspolare som jobbar ensam i en butik imorn å hon tycker det är läskigt att stänga själv på midsommar så vi möter upp henne....

500kr...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar