måndag 15 juni 2009

Leg day

Ja det var det verkligen.. Drack min eaa-xxx med 5 gram kreatin på vägen till gymmet. La mig i solariet när jag kom fram i 15 min sen var det dags att köra på.

Började med knäböj- 15 reps stång, 15 reps 60 kg, 12 reps 100kg, 7 reps 100kg, 12 reps 60kg, 10 reps 60kg. Alla reps förutom 100 seten så gick jag riktigt djupt. På 100 gick jag djupare än 90 grader men inte hela vägen ner.

Blev smått svimmfärdig under knäböjen. Blev riktigt hårt. Räckte med ett set 100kg så var jag slut. Sen körde jag 2 set benspark 15 repsare. Sittande lårcurl 5 set ca 10 reps sen stående sittande vader 4 set vardera.. Tack och godnatt efter det.

Helt väck nu, fått i mig min postworkout drink. Även ätit ris, makrill och tonfisk samt lite omega3. Ska ta ut kycklingen nu sen lägga mig i 2 timmar. Ska jobba natten nämligen. Kanske blir ett förbränningspass i natt också om jag orkar=) Slut spurten nu... !!

2 kommentarer:

  1. Tjena igen!
    Funtar pa att gora rullbandstestet i overmorgon for att kunna va med i antagningen i host istallet for till var som jag hade tankt. Jag ar dock inte alls i form rent konditionsmassing, har bara kort cardio i ett par veckor. Ska jag chansa tycker du?

    SvaraRadera
  2. Ja vadå chansa ska man alltid göra om det inte kan medföra något negativt till nästa omgång. Vad har du att förlora? Om inte annat så kanske det blir en rejäl spark där bak som motiverar dig likt inget annat till att träna till nästa gång...

    SvaraRadera