lördag 23 maj 2009

Dag 1 på jobbet och träning!

Första dagen på jobbet var skön. Det är skönt att göra någonting efter att bara ha häckat hemma. Det är gott att vara ledig men det är också gott att bli iväg tvingad till att göra saker.
Måste börja göra lite mer saker när jag är ledig förutom att bara dega haha..

Fick en knäpp att testa å köra hantelpressar då jag inte kunnat utföra den övningen pga armbågen på ett braa tag. Körde plana pressar och började med 10 kgs hantlar och jobbade mig upp till 30kgs och körde sköna 1o repsar. En på jobbet frågade om jag inte kunde ta dom tyngsta som jobbet har vilket är 40kgs hantlar.

Hur ska man förklara till någon med iq fiskmås när det gäller allt som har med bodybuilding att göra. Att jo det skulle jag kunna göra men då måste jag pressa fullt ut med alla assisterande muskelgrupper också och det gör att jag tappar fokus från just bröstet. Samt att jag sliter ut de musklerna som inte ska tränas haha..
Mm jag förklarade inte och sa bara att nej det orkar jag inte=)
Så det blev i allafall plana hantelpressar, lutande och lutande flyes samt 3 km på löpbandet sen bastu :D

Jag jobbade oxå hehe. Runtomkring just fyspasset.
Nu är man hemma och ska se poltergeist hehe och käka grilladlax med ris!!
Så nice. Det förtjänar jag då jag bokstavligen höll på att dö när kl ringde 0415 imorse.......!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar