lördag 2 maj 2009

OBH bordsgrill

Fick ideen när jag tittade på Dexter Jacksons video. Han kör med en grill hemma hela tiden, grillade mest kyckling tror jag. Men det verkade så smidigt å gott att jag kollade upp det.
Nu har jag själv en bordsgrill=D
Kostade 590 på netonnet. Den e relativit stor, fick lätt plats med 5 st lax fileer, och den har en sån uppsamlar damm längst fram så att allt överflödigt fett åker ner i den. Körde idag, laxen blev klar på 8 min och var sjukt saftig å god..

Kollade precis på Sweeney Todd the demon barber eller vad den heter, hehe, en film i min smak helt enkelt. Trots att det var en musikal ;)
Är seg idag, var hemma hos tjejens päron å käkade grillat, åt inte ihjäl mig som jag brukar med tanke på dieten, men gott var det..
Städade ur bilen lite, den ska in till mekanikern imorn och vara där i 3 dagar. Köpte även en skit stor klocka på ikea som ska sitta på våran helt vita vägg, blir så stilrent och coolt, även en big ass tavla med ett schyst motiv på Paris som vi varit i som ska sitta på den andra tomma vita väggen...

Dags att SOVA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar