fredag 8 maj 2009

Kistan är bättre!

Så skönt.. Har varit bra segt dessa 2 dagarna då man varit ur balans. Gick till gymmet igår och det kändes sådär ok när magen var upp å ner. Men som sagt, missa ett träningspass bara för att man mår sådär e inte okej. Så det blev ett bra ryggpass tillslut. Fick även med mage och trapz så det blev fina..

Lägger ner kreatinet ett tag nu. Med andra ord så lägger jag ner preworkout drinkarna, gör mina egna istället. Kör EAA före under och efter passet. Samt drar jag i mig några fatburner innan passet så man piggnar till. Då får man i sig det mesta av shiten förutom kreatinet. Har nog kört med kreatin så länge jag kan minnas. Är nog bra med ett uppehåll hehe...

En sak förstår jag inte. Man ser inte att människorna är svettiga på gymmet. Jag blir inte klok på alla dessa som bara driver runt eller står i grupper å tränar. Man ser flertal GASP gäng som står 3 st och tränar. Som ett exempel igår. Jag körde klart mina 3 set med rodd innan dom gått sin runda på sin övning. Helt sjukt vad ineffektivt. Sen är dom ju småfeta och kallar det att vara offseason haha och har ingen återhämtningsförmåga whatsoever haha..
Sen har vi dom andra jepparna som som knappt tar i, men ändå är kittade topp till tå med gymkläder. Dom bara glider omkring å kör sin set utan märkbar ansträngning.
En annan ser ut som ett svettigt monster som vilar sina 60 sek och kör på så det rycker å snabbt iväg till nästa övning å fokusera samt döda den övningen.
Nåja.. Kanske aldrig kommer att förstå dem..
Laga matlådor, packa träningsväskan, sen till gymmet! Sen jobba.. wiee... Ha en go helg fuckers!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar