måndag 25 maj 2009

Morgon cardio och lagar kyckling..

Sen ska jag till gymmet kl 10 satsar jag på att vara igång för att köra ett benpass. Känner att orken börjar släppa lite nu så passet kommer att bli moderat. Hur kan man säga så innan ett pass? Jo man känner ju sin kropp och är den sliten så är det inte bra att pressa den till den där galna gränsen där man nästan spyr efter passet.

Paktet blev beställt från mmsports igår. Nice. Min nya preworkout blandning kostar 320kr för minst 30 portioner. Eaa och kreatin. Det sistnämnda kommer ju att räcka längre då det var 500gram och man behöver endast inta 0,03g kreatin per kg kroppsvikt. Så ca 4 gram innan och 4 gram efter passet. Icketräningsdagar räcker nog med 5 gram..
Ska dock göra den uppladdningsfasen och se om den behövs på mig. Har ju ätit kreatin från å till i många år. Men vafan. Testa kan man ju alltid göra. När ja var typ 19 år så gick jag nog upp 8 kg på uppladdningsfasen haha...

Tjejen beställde optimums rockyroad för att ha något gott=)

Sen blir det jobbet, eftermiddagspass, en polare ska följa mitt skiftlag nu fram till okt så vi kan samåka en del och det är nice. Det är dock lite drygt just för att man har ju sitt liv planerat med rutiner och det ställer ju till det en del. Jag är oxå sån att dom 100 lapparna man sparar är nästan värda att få sköta sina rutiner i fred haha.. Men man får ju ställa upp för en polare=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar