tisdag 5 maj 2009

Snart dags!

Att gå till gymmet.. Ooyeah.. Rage2 kickar in.. Bara städa mig själv lite sen kör vi!
Mekanikern ringde, han är klar med bilen ikväll, han e grym.

Vikten låg på 112 imorse. Började på 117 typ så det är ju bra. Vikten går ner sakta som den ska. Kommer väl antagligen få deffa tills jag väger 105 om det ska se riktigt bra ut haha.. Men så lågt kommer jag inte gå. Vill börja lägga på massa igen. Fast ja vikten kommer ju inte skena längre, utan mer gå upp något kg i månaden max. Skitsamma så länge man inte blir onödigt fet och utvecklas muskulärt så tittar jag inte på vågen med ångest.

Kanske är bättre att kolla på vikt utvecklingen får då ser man om man blir starkare eller inte. Men gillar ändå inte det, kanske titta på vikterna men inte på det sättet. Bara att hålla koll på att man faktiskt blir starkare så man vet att det är påväg åt rätt håll åtminstoende...

Nej nu drar jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar