fredag 29 maj 2009

Omställning

Det är idag man ska försöka ställa om dygnet efter att ha jobbat natten nu i 2 dagar. Kommer väl vara vaken till kl 1-2 eller så för att sedan försöka sova.
Blev ett nice pass på gymmet idag, armar och vader. Har bestämt mig för att less is more när det gäller träningen nu ett tag. Sänker träningen till 2 arbetsset per övning nu. Har funderat på det ett tag men efter man läste jonas lundbergs blogg så bestämde jag mig och så blev passet idag oxå.

Påbörjade en gammal hederlig kreatinkur idag. Kör uppladdningsfas i 3 dagar. Jag kör även mmsports eaa-xxx nu innan passen. Det är så avancerad jag är med mina tillskott nu. Vet inte vad men jag kände mig stark idag och körde på samma vikter som förra passet men drog iväg ca 15 reps på varje övning. Det är nog för att jag inte körde cardio på morgonen och hade lite glykogen kvar i musklerna=)

Ikväll är det även kalori höjning. Så efter träningen blev det 900kcal i form av grillade mackor. Kalkon, keso, tomat, ost med mörktbröd=)
Så jag ska hamna på ca 4000kcal idag, det är 1000 mer än vanligt.
Nu är det film dag! peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar