söndag 24 maj 2009

Dag 2 på jobbet och träning

Dog igen när klockan ringde.. Hatar det.

Sen kl 0730 fick jag fys på schemat. 5km intervaller och magträning. Blev redigt trött.
Sen fick jag ett uppdrag som utan att avslöja vad det var så skulle jag spendera 2 tim i ett bygge som var ca 60 grader varmt för att hålla koll på omgivningen. Vätskebristen jag besatt och antagligen besitter är inte och leka med haha..
Så sjukt skönt att dagen är över. Jobbar eftermiddag imorn så det blir SOVMORGON!

Ska upp vid 7 och ladda inför benpasset som jag ska döda innan jobbet. Blir nice att köra ben.. Älskar den hemska känslan haha. Det som jag börjar bli redigt trött på är att man inte utvecklas volymmässigt just nu. Längtar till ca 20 juni då deffen är över!!

Ska nog lägga in en beställning på mmsports ikväll.. Kommer endast att använda dessa tillskotten eller färre framöver.

Kreatin- Kommer köpa vanligt på påse och dosera själv. Slutat bli hänförd av reklam. Det är bra och lätt billigast. 500 gram för 99kr.

eaa- Kommer köpa deras eaa-xxx tror jag. Innehåller lite koffein samt b6. Denna kommer ja dricka innan, under och passet.

Whey- Ett måste=)

Waxy maize- eller hur det stavas som gainers blandat med whey efter passet.

Thats it.. Inga super duper muscleteach bästa produkten någonsin bla bla bla..
Kontinuerligt på de ovan och verkligen dosera enligt sin egna kroppsvikt och spara massa pengar på köpet!

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar