tisdag 12 maj 2009

Alkohol, tobak och steroider

Sitter och håller på att vakna.. Kollade precis på en dokumentär från abc om steroider-http://www.rxmuscle.com/(Första filmen precis på framsidan) Det är lite roligt att dom som talar emot det inte har några bevis på att det är sammankopplat med dödliga sjukdomar eller aggresivitet m.m... Visst det är ju som all medicin antagligen, missbrukar du det så kommer du inte att må bra. Men denna hypen som finns om just steroider.

Jag vill inte ta det själv just för att jag vill inte missbruka något, varken steroider, medicin, tobak, alkohol eller något liknande.

Det är lite underligt att dock alkohol är lagligt med tanke på att det finns klara studier på att det är extremt sammankopplat med farliga leversjukdomar och liknande. Sen ska man ju inte tala om hur många det är som dör i trafiken eller alla bråk och missförstånd som uppkommer i dimman som skapar stora problem som polisen får ta hand om. Men aja.. Sån e världen tydligen. Men jag är ganska övertygad om att alkohol hade blivit påhittat idag så hade vi inte gjort det lagligt.. Samma med tobak, jisses...
Tobak är lite på samma nivå som steroider rent moraliskt för mig, rök men gör det inte brevid mig sen att dina lungor å säkert massa annat skoj i kroppen inte mår bra av det fine.. Det drabbar inte mig=)

Nåja, snart tvätttid. Sen blir det gymmet sent ikväll. Blev inringd för övertid på jobbet så det blir ett nattpass direkt efter träningen. Lite nice ändå. Me like da dow..

Jag tycker inte att någon av dessa bilderna är direkt vackra.. Alla dessa 3 har missbrukat något av de ovan..
Det man kan påpeka är ju dock att den enda som har handbojor är ju dock Greg Valentino, sen att han har sprutat in olja i armarna är ju en sak det är inte steroider haha, men han har ju lätt använt steroider oxå iofs men ändå=)





1 kommentar:

  1. kör på som du gör (Y) skönt att se någon som med kör rent, är 195 vikt 110 kilo mycket bra fysik och stlrst på gymmet, så det går =)

    SvaraRadera