tisdag 5 maj 2009

Mr bodybuilder är nere för räkning

Jaha.. Magen rasade idag. Skumt tänkte jag och började leta anledningar.
Jaaaa.. Min mage blir kass när jag äter nötfärs, men bara lite så vanligt kass. Men nu kom jag på att i söndags åt jag en jäkla massa nötfärs, sen igår käkade jag hamburgarekött till lunch, sen blev det 2 portioner med nötfärs pasta samt en portion idag till lunch..
Ja nog sagt.. Magen har dött.

En el två dagar i veckan kör jag på nötfärs å resten fisk el fågel. Resten av denna veckan blir det fisk och fågel haha.. Jisses... Ska trycka i mig banan och yoghurt som en gammal gubbe ikväll!

Apafisk.. Ska snart hämta bilen. Lagade hela avgasrörssystemet, vissa delar nya visa svetsade han. Kröken vid katalysatorn svetsade han istället för att köpa ny. Blir som nytt.. Sparade 4000papp på den insatsen. Totalt med service, helt fixat avgassystem och lite rostfix slutade på 4500kr. Helt ok...


Snart hämtar jag den.. baj baj...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar