lördag 30 maj 2009

Biljakt utanför fönstret..

Ovanligt.. Hörde ett par sirener och tänkte inte mer på det. Stod i köket och hörde en bil gasa som tusan, nyfiken som man så så stack man ut näsan i fönstret, å det var en beige volvo och. Just då tänkte jag hmm kan det vara de som sirenerna var till för och precis i den tanken så svischade en polis bil förbi och efter volvon=D
Mitt i stan i ett bostadsområde. Måste ha legat i 90 km/h. Jävla idiot som ska köra ifrån snuten så här när massa barn och folk är ute och går omkring.
Har antagligen ett nice fängelsestraff i sig själv eller i bilen om man försöker köra ifrån snuten å om han inte har det så lär han få det nu haha..
Alltså en vanlig bil mitt i stan då är oddsen väldigt dåliga att komma undan.

Känner jag mig som en hemmafru.. Tvättat och diskat hela dagen. Å nu när min "man" kommit hem kan vi åka och handla haha..
Fifan skönt när tanten är klar med sitt examensarbete så man kan kräva mer av henne här hemma=) Inte gjort mycket utöver hemma jobbet, bara solat på balkongen och läst ett par min i min nya GW Persson bok..

Ska till Willys å 2 veckorshandla snart. Så nice när det är gjort!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar