fredag 1 maj 2009

Diet och gluten=problem på stan..

Märkte att man börjar ju bli hungrig när man är mitt i sin tur på stan. Då står man där, what da fak ska man äta. Diet så inget onyttigt. Å inget som har gluten. Det slutar med att man går hem fort och äter haha..

Läste precis min Elvis tidning. Haha får ont i magen så mycket skrattar man=D

Har läst 1/5 del av MD, så jäkla stor tidning. Finns en artikel om deff som är lång och säkert ingående som jag ska fördjupa mig i ikväll..
Den tidningen är bäst just för att den talar öppet om allt som har med byggning att göra. Den hymlar inte=)

Lite drygt att dra sig till gymmet om 1 1/2 timme. Men det ska ju göras så det är bara att bita ihop. Blir fisk med pommes hemma sen.. Mmm gott!


Trots att armbågen är kass så har jag kunnat börja köra tungt på en del basövningar utan känningar efter passet. Ska köra bicepscurl med z stång idag tex. Laddade på 50kg sist det gick utan problem. Idag går jag på 60kg. Brukar 3ggr 10-12 på den vikten innan skadan, lägger ja på mer i dagsläget så blir det inte strikt å då är det ingen mening att köra.

Hoppas på att kunna dra 70kg snyggt efter sommaren=D


2 kommentarer:

  1. Tjo hej.. =) Musculardevelopment.com .. Helt ok, har dock bojkottat den tidningen sen dave palumbo fick kicken, har börjat prenumera på flexmagazine istället.. flexonline.com =D

    SvaraRadera