tisdag 26 maj 2009

Morgoncardio och kyckling igen...

Jaha här satt man igen och trampar.. Tvätten är ifullgång nere i tvättstugan och här kör man morgoncardio. Mycket på en gång nu hehe.. Kycklingen ska lagas medans frukost intages.
Tänkte gå till gymmet precis innan jobbet men det sket sig nu, kom ju på att tvätten hänger på tork och därmed försvann mina förhoppningar om ett andra mål innan gymmet. Var så sjukt trött på gymmet igår efter bara ett mål. Hur mycket jag än pressade och tryckte så var det stumt och trycklöst i kroppen..Bahh....

Tjejen har fått goda nyheter, hon kan fortsätta sina studier mot dr världen utan att behöva jobba extra på ica och hon får göra sina avhandlingar på ett ställe som hon trivs på=)

Annars blir det nog en vanlig dag på jobbet. Ska se om jag och en kollega får fys tillsammans. Ska nämligen köra kravmaga tillsammans då. Båda har hållt på med det en del, han den militära och ja den civila så det blir kul. Har kännt att man tränar alldeles för mycket när man kör kondition hela vägen på fyspassen. Bättre att köra teknikträning i 40 min å köra kondition i 20 istället=)


1 kommentar:

  1. Detta funkar ju inte.. du avslöjar hemlisarna på min blogg! fjomp :*
    Idag blir det massa labbande. Fick respons på rapporten och det var toppen toppen! yay!

    SvaraRadera