söndag 17 maj 2009

Ställa om dygnet

Resulterade i att man sov från å till mellan 0130 och 0530. Sket i att försöka somna igen, man får bara ont i nacken och mår dåligt, det är bättre att bara gå upp. Låg och läste i min bok i ca 1 timma sen gick jag upp och drog i mig whey100 och meltdown och snart har man avverkat ca 45 min på cykeln.
Kommer att bli relativt tunga 4 veckor nu. Känner mig inte skarp alls. Men inte sliten heller för den delen. Det som är mest psykiskt tungt är att gå till gymmet och veta att man inte utvecklas muskulärt. Det är nog det som gnager mig mest.. Vill verkligen bara bli större å större...

Man har ju haft en del tankar på vägen som fått en att nästan ge upp dieten. Sen har jag faktiskt fuskat lite då man ätit för mycket vissa dagar som gått nu och det är inte OKEJ. Men detta är min första seriösa dieten och jag har lärt mig massor redan.
Nästa år kommer det inte bli några fall luckor... Dom får man ta efter dieten helt enkelt och då behöver man inte ens må dåligt över dem.. Känner man får att trycka 4 cheeseburgare från BK så gör man det och räknar helt enkelt med det i kcal mängden den dagen.

Idag blir det lite grejor som ska göras. Ska med babe till labbet då hon garanterat att det kommer bra mycket snabbare än sist.. Gör det inte det så kommer jag ringa brandinspektionen och tipsa om att göra en koll på deras labb!!

Sen blir det av till freeport för att se om man hittar några goa plagg att köpa. Siktet är ju inställt på träningskläder och någon enstaka fritidströja eller nåt till sommaren.
Sen ikväll blir det grillad kyckling med hellboy 1 och 2 hehe... Kommer packa en kylväska med mellanmål för att slippa några överraskningar på vägen gällande kost biten =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar