onsdag 20 maj 2009

Besök på akuten..

Ja igår var ingen bra dag haha.. Låg i sängen och hade galet ont i magen. Säkert av många anledningar. Babe kom hem och bara nä nu åker vi..
Surplade i mig en verum drickyoghurt sen när man satt där och väntade så släppte den där smärtan i övredelen av magen. Kom in till läkaren och tog 2 prover.. Ett av proven var inte det trevligaste haha.. Jah...


Han förklarade att det är ganska vanligt att man får ont i övredelen av magen när man haft magsjuka. Jag har inte haft ren magsjuka sen jag var typ 8-9 år så känner inte igen symptomen. därav trodde jag att nu är det kört med de smärtorna.
Sen att jag blev så hungrig att jag började må illa i väntrummet var ju oxå en kul vändning.
Inte haft några smärtor idag vilket är bra skönt, ätit 2 st mål med basmati ris och salt.
Så nu hoppas jag att man är frisk igen!!

Idag ska babe köpa med sig blåbärssoppa, fiskbullar och verumsyoghurt. Allt är rekommenderat av läkaren=) Sen imorn blir det mer vanlig kost om det känns bra..





Nu vill jag TRÄNA!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar