måndag 11 maj 2009

Hård kväll på gymmet..

Nu är benen avklarade.. Körde animal nitro en påse innan och en vpx meltdown. Inget kreatin på ett tag nu. Körde 6 set i knäböjen, dock i smithen tyvär. Alla andra stationer var upptagna.
Är inte lika stark i smithen, tycker även att rörelsen känns bra hämmad.. Så det stannade på 130kg ggr 6reps som mest. Sen gick jag ner på 100 och pumpade loss med 15-20 repsare.
Sen körde jag utfall i en hacklift liknande maskin, fy fan, det var tungt..
Sen vanliga benspark med ett ben i taget. Efter det så mådde jag riktigt illa och tvingade mig igenom baksida lår med stängda ögon och försökte å inte spy.. Sen mådde jag bättre.
Slutade med vaderna, stående å sittande..
Tjata med en polare i 5 min sen 10 min för att pumpa ur slagg ur benen..

Nu sitter man här efter ett besök på willys för fisk, pommes å 86% choklad. Ska kolla på the uninvited.. Ska tydligen vara niiice..=)
är uppe i ca 2000kcal än så länge.. 1500 till sen sova... Peace...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar