söndag 3 maj 2009

Helgen f'ckade up..

Det är en mörkdag i mitt livs krig mot formen..
Jag stötte på en mycket mäktigare fiende denna helgen.. Jag står besegrad på stridsfältet.
En mor och far till min fröken..

Dag1. Grillning med dess bestyr, bra mat men det gick i överstyr helt enkelt.
Dag 2. Lyssna nu.. Köttfärslimpa med bacon, potatismos och speciell sås gjort på majsmjöl samt lingonsylt... Tackar men nej? Skär man ner på portionen? Slutar man äta när man är mätt?
Svaret lyder..
Besegrad...

Jag reser mig sakta ur askan och tar upp kriget igen! Kriget börjar ikväll igen!


Läste i MD att allt som verkar antiinflammatoriskt är inte bra för kroppens anabolasystem. För att bygga muskler måste man göra sönder dem och ge dem inflammation, detta är svårare om man äter antiinflammatoriska produkter.. Där ser man. Ska lägga ner mina omega3 och gurkmejja som är till för detta ändamålet. Omega3 är ju bra ur hälsoaspekt, men försöker man bygga så är det kanske inte rätt alternativ!


Ursäkta men jag ska ut i krig nu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar