måndag 4 maj 2009

Rage2 och solsken..

Ooyeah här sitter man med sin pw drink och laddar. Det är ben på schemat idag.. Man vet vad som väntar!
Knäböjen ska få sina stadiga 5 set minst..
Varit och klippt mig idag, skönt att skala av lite, brukar vilja göra det ca var 4.e vecka men nu har det nog gått 6-7 v. Illa...
Har blivit starkare och tränar hårdare under dieten, vet att det inte direkt är möjligt. Men svaret på hur det kan vara så är antagligen för att man börjat sköta kosten och allt runt omkring bättre, även träningen. Så det är såhär man ska fortsätta även efter dieten, enda skillnaden ska bli att man äter lite mer rött kött och faktiskt unnar sig något onyttigt på ätardagen tillskillnad från dieten..

Jag älskar mat, därav kommer jag fortf att väga min mat offseason också så man ser till att det inte spårar ur. Måste ha koll på kcal även off. Jag kan lät äta ihjäl mig, är som en hund tyvär...

Nu drar jag snart! Sola lugnt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar