måndag 4 maj 2009

Smiskade ben..

Ja som sagt räknar varken vikter eller rekord men det var riktigt nice att lägga på 3st 20:or på varje sida och böja 5 reps hehe.. Sen var 120 ganska lätt att dra iväg en 10.a på.

Sen rockade jag tills jag var påväg att spy på gymmet.. Var tvungen att strunta i stretchen, tog det hemma, för att jag mådde illa haha..
Blev bra så fort gainersen och aminosyrorna var nere i magen och man fick vilat i en 30 min hehe. Pasta nötfärs blir det hela kvällen.

Blir så arg.. Visst för att hockey är nice men FAN när dom inkräktar på mina cops avsnitt...*morrar*

Får sänka mitt kaffe till något skitprogram nu.. BAH=)

Nåja nu är benen avklarade i allafall. Det är bara det "roliga" kvar resten av veckan hehe.. Fel ord att säga det roliga, men mindre må illa passen är kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar