måndag 2 mars 2009

Skön död=D

Gymmet var nice. Fick sånt pump av min animal. Trodde jag skulle dö när jag körde bröst. Gud vad ont det gjorde haha.. Gick omkring som pamela andersson haha.. Synd att dom lägger sig som en utblåst ballong efter ett par timmar bara haha.

Snart är det dags för lax och pasta. Sen blir det nog en halv kvarg på 125g innan läggdags vilket är snart. Det blev lite sent med maten idag.
Ska gå ut och traska här i stan imorn för tjejens polare sover i cykelrummet och jag tror itne det är så uppskattat om jag dinglar förbi när hon sover=D
Ska dra på en gaspjacka och se as tuff ut haha inte på promenaden. Har en hatkärlek även mot gasp märket. Tycker det är lite fjantigt att ha speciella byggar kläder men ibland vill man visa vad man sysslar med så man kör på med en sån jacka för då fattar alla vad man gör på morgonpromenaden....

Sov gott alla ute i träningsdjungeln....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar