tisdag 10 mars 2009

Packat och klart!

Jaha då har man ägnat de sista två timmarna till att packa å greja inför min Gävle trip. Är sån brud när det gäller att packa.. Speciellt när man tar sin egen bil för då har man utrymme till att packa en hel del jämfört med när man tar tåg eller annat och måste bara på allt...

Så det resulterade i 3 bagar med grejor haha. Måste ju ha med mig mina träningsgrejor, tillskott och lite gluten fri havre å pasta. Men även madrass och sängkläder då polaren är student å itne äger allt för mycket grejor i sitt ödmjuka boende ;D Sen utöver det så är det bara kläder =)
Resa är alltid kul egentligen, men ändå så kan jag bara tänka på att jag kommer att vara trött.. Men det är inget någon spike eller ett par redbull löser på vägen!

Jon Pall- Här snackar vi en KUNG =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar