måndag 23 mars 2009

Cardio och jobb inatt!

Nu sitter man här igen och trampar på. Blev en del cardio förra veckan ändå trots allt som hände. Denna veckan ska defenetivt inte bli sämre, minst 5 cardiopass står på agendan. Kom på mig själv igår på gymmet. Jag kör på lika hårt om inte hårdare just nu med vikterna. Jag har hamnat på ett kalori underskott nu. Då är det inte bra att maxa skiten ur sig på gymmet. Men det jag däremot tänker göra är att fortsätta träna 8-12 reps. Det har man hört måånga proffs och coacher säga att man ska göra. Köra tunga vikter fortf för att tvinga kroppen behålla muskelmassa, så inga högreps för mig inte...

Jobbet ringde som sagt.. Övertid inatt. Det är nice, bra deg för att löka. Ska ta med lite studiematerial och en mp3 spelare å bara plugga hela natten med bra betalt. Kunde vara sämre;)

Älskar när dom ringer för att av någon anledning är det svårt att få in folk på att jobba övertid.. Jag hänger på luren och drar ut lite på tiden medans dom fjäskar och lägger upp samtalet så fint som möjligt för att man ska tacka ja.. Å en annan bara njuter och retas för att jag kommer ju tacka ja oavsett vad dom säger haha..

23 minuter kvar av cardion...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar