onsdag 18 mars 2009

Jag är en 10.ooo liters sprinkler

Måste vara så.. För det var det jag skulle ersätta idag på ett uppdrag. Avställt sprinkler system, då skulle jag och 3 kollegor befinna oss i lokalen med släckutrustning..
Satt och undrade om det fanns tillräckligt med Tjack i världen för att få mig fungera lika bra som ett sprinklersystem=)?

Sitter och tittar på nya bilar.. Lite kul men oxå ångest. Vill inte ta lån. Behöver inte ta stort lån men ändå.. Lån är ett lån.. Å jag gillar inte LÅN.. Men fan får väl börja inse att man är vuxen och det lär komma ett till lån till boende inom sin framtid. Pust.. Tänker bara på kostnader.. Men iofs så spottar man ut 7500 på en liten 3.a i dagsläget så det kan ju inte bli såååå mycket dyrare med litet hus el lägenhet? Suck, jag hade kunnat jobba 30 dagar i månaden så hade jag gjort det. Bättre att jobba för mycket än för lite!

Börjat ladda inför passet imorn.. Ska bli nice att gå till gymmet nu efter ett litet uppehåll..
Börjar känna mig slapp, men med allt skit det senaste nu och ingen sömn så vore det dumt att ha gått tidigare än imorn!!

Helgen ska ägnas åt träning, mat och bil titt hihi...

PEace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar