lördag 7 mars 2009

Sitter och äter på jobbet!

Ska snart iväg och träna ett fyspass på jobbet. Blir bara förbränningsträning då jag kom på att jag måste köra ett gympass redan imorn. Kommer bli lite skumt med träningen nästa vecka då jag ska iväg till Gävle och hälsa på en kompis. Vi ska träna massor men som sagt man vet aldrig hur upplägget blir så det är lika bra att köra på imorn hehe..

Haft en bra dag här på jobbet. Skönt att jobba eftermiddagshelg för det är så lugnt. Alla är ju ute och festar! Som tjejen=) Är på sånt sjukt white trash sexleksaksparty haha.. Nåja vad ska man inte stå ut med när man har en brud ;D

Ska dra mina fatburners nu! Blir pigg som fan.. Gott hehe..

1 kommentar:

  1. Halloj!!!!
    Hoppas att du inte tog illa upp att jag hade lagt upp dig i mina träningsbloggar. Tycker du har en bra blogg...så jag tog friheten och la upp din sida. Kör hårt!! Imorgon blir det biceps och ännu en dag på dieten. Ska absolut strunta i att ligga i vassen i sommar. Det får någon annan göra i år hade jag tänkt....;) Ha en bra lördagkväll. Tjing!!//HumlanMilla

    SvaraRadera