söndag 22 mars 2009

Lördagskvällen..

Skön lördag, var och tittade på bil. Kom fram till att man ska köpa en ny bil om jag anser att ekonomin håller för det. Å för att få reda på det så ska jag lägga undan 2500kr i 2 månader nu för att uppleva den merkostnad som bilen kommer att innebära.
Visserligen med den kostnaden så slipper man alla oväntade utgifter i 7 år. Det är nämligen inräknat med servicekostnad.

Så om 2 månader vet jag=)

Sen när tjejen skulle iväg och fika med en polare så bar det iväg till gymmet för min del, kör lite pass på Exhale i gbg ibland. ETt riktigt byggar gym. Dom har öppet dygnet runt, skönt att inte behöva passa öppetider!
Det blev ben idag och jäklar vilket pass det blev. Hårt på alla övningar, benspark, knäböj, benpress, utfall, baksidalårcurl, stående vadpress och donkey raises.. Sen powerwalkade jag hem och stretchade å allt sånt hemmma..

Blev en ganska så bra svensk film ikväll, var noggrann med vem du släpper in. Den var bra, så se den! Hehe.. Nu är det dags att sova, ska bara smäcka i en sista proteinkälla, blir kasein el kvarg, ej bestämt mig=)
JÄKLAR vilken träningsvärk det kommer bli de närmaste 2 dagarna nu hahaha..Wieee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar