tisdag 3 mars 2009

Morgoncardio och tankar..

Det är så sjukt skön att traska omkring i stan innan allt sätter igång. Man är verkligen helt ensam på gatorna förutom några trötta stackare som tittar på en som man vore lite knäpp.. Eller så kanske någonstans inom dem själva kanske dom önskar att de var dem själva som var ute och morgonpromenerade..=)?
Började tänka på en sak.. Martin Kjellström. Kom ihåg när jag var drygt 18,19 år och hade köpt mitt första riktiga gymkort. Det var på Sats på kungsgatan i stan. Det hade ganska nyligen bytt namn från olympic till sats. Det var ett sånt riktigt hardcore gym med mörka färger och mycket sådär inspirerat 90 talsgym. Alla göteborgs profiler tränade där. Discodunket var riktigt påtagligt, med andra ord en riktigt skön känsla=D

Men självklart så dödade dom den stilen även på det sats gymmet för det passade inte deras profil haha.. Medlemsantalet sjönk ordentligt och är fortf idag lågt.

MEN i allafall.. När jag skulle köra mitt första pass.. Självklart biceps,triceps och mage haha.. Så satte jag mig ner med silverhantlar a 10kg styck typ.
Brevid mig sitter Kjellström.. Kör oxå biceps. Dödar på med typ 35kg hantlar.
Jag blir så impad att jag dör nästan haha... Trycket, storleken och respekten han hade på gymmet. Fantastisk känsla.. Å nu ja menar inte respekt som i att oo vad farlig jag är, utan respekt som i att fan denna killen kommer gå långt inom byggningen=D

Kör på hårt alla där ute.. Här är det ben dag idag... Sjukt nice;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar