söndag 1 mars 2009

Dieten har startat.. Jag är tjock!

Efter mitt fyspass på jobbet igår så vägde jag mig och då låg jag på 120kg. Tittade mig i spegeln och höll på att lägga en liten pizza.. Nej men insåg att okej nu är det dags!
Har varit off nu i 2 år och det har satt sina spår, inte så farligt iofs. Fast inget går att räkna med eller anmärka på pga gluten sjukdomen. Min kropp har varit helt förstörd så detta är min första deff då kroppen mår bra och min första uppbyggnadsperiod då jag mår bra och kroppen tar upp näring. Gud vad intressant det ska bli!!

Så idag börjar deffen. Började med 45 min cardio å fatburners. Min grundtanke är att bibehålla kosten då alla råvaror och allt är diet inriktade året runt. Så det blir att jag sänker kolhydraterna med 10gram på varje måltid förutomfrukosten varje vecka. Sen när man märker att vikten går ner lite för fort så stannar man upp en vecka extra. Så finlirar hela vägen igenom. Fett och protein ligger högt å bra nu. Fettet kommer ja inte rubba på, har fått så bra resultat av höjt fett intag!

Ska ta bilder idag oxå som kommer publiceras 1.a maj här på bloggen. Före och efter... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar