torsdag 5 mars 2009

04:25 Imorse

Ringde klockan.. Jag gillar på något sjukt sätt att börja tidigt. Förstår inte varför. Har aldrig tyckt om det innan. Men det är nog för att träningen går så bra om man jobbar dagtid!
Men imorn är det eftermiddagspass och då måste jag träna innan jobbet. Det innebär att jag är på gymmet vid 10 tiden.. Det är FÖR tidigt. Är helt slut i kroppen vid den tiden.

Idag körde jag 60 min cardio på jobbet. 10 min på rodden å 10 min lättjogging, sen varierade jag på det viset i 60 minuter. Sen var det äta och duscha, avsluta jobbet och åka till gymmet=)
Det var Axl, biceps och mage idag..
Körde ganska basic sidolyft, axelpress, sidolyft och avslut med drag till hakan.
Biceps fick scottcurlmaskin, stående rep och stående stång. Men just på biceps idag körde jag extremt långsamma negativa reps. Fy vad jobbigt, mest för variationen. Bra att variera tempo oxå!
Magen blev maskin för hela magen och sen en annan maskin för sidorna. Sen sola och tack å hej ;D

Kyckling i ugnen.. Kyckling i 2 dagar nu! Oooyeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar