tisdag 3 mars 2009

Benträning.. Jag dör.. Haha

Ovanligt att jag skriver att jag dör.. Men idag gjorde jag nästan det. Känns som att hela kroppen strejkar när man kör ben. Den försöker med varenda varningsingnal som finns i boken för att man ska sluta pressa kroppen. Men om man ignorerar dessa så blir det oftast ett bra pass. Å det blev det idag.. Slet, pressade och frustade.. Helt blöt efter passet.. Gott! Benspark, knäböj, benpress(dropset), lårbicepscurl, stående/sittande vader. Tack och hej... Hårt och strikt!

Ska köra lite ris tonfisk nu sen blir det sova på en gång.. Vilodag ifrån all träning imorn, skönt. Inte gå upp extra tidigt å sen bara slappa på kvällen framför tv:n med bra mat i knäet!

Nu orkar jag knappt gå till köket och lassa i ordning mina matlådor haha.. Bah.. Har nog bestämt mig för att åka min egna bil till gävle nästa vecka. Funderade på tåg, men vetefan, är antagligen billigare att åka själv plus att man slipper anpassa sig och luffa runt med massa packning. Bara dra längst vägen själv som en krigare ;D



SOV GOTT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar