onsdag 4 mars 2009

Shopping och städ..!

Idag slutade jag kl 12 med betalt till 17.. Niiiice! Så polarn fick släppa av mig vid en hållplats så tog jag vagnen till centrum för att ta bilen till stan känns sjukt onödigt att leta parkering å krångla för att man inte orkar gå...
Blev ett par jeans på dressman där den grymma försäljaren som alltid hjälper mig tipsade om att jc beställer hem jeans i stora storlekar om man har det problemet..
Så nu har ja lagt in order på 36H och 38W. Ja vet W är bra stor nu, därav deffen.. Sen ska ja aldrig gå upp mycket under offseason som endast ska vara 10 månader om året nu..
Köpte även 2 pike från stadium, ok märke och sitter bra. Även 2 t shirtar, en puma å en nike. Sen kommer ja köpa de beställda jeansen också, så äntligen har man något att ta på sig på fritiden.

Ska städa nu, pust.. Dammsuga och greja. Men det måste göras, sen ska jag kolla på cops å 2 and 1/2 men ;D
Älskar de programmen.. Nu ska jag vila kroppen från träningen. Sen blir det dööna imorn på både jobbet och på gymmet. Får iofs se om det blir på gymmet imorn, kanske undviker det, får se hur hård fysen blir på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar