torsdag 12 mars 2009

Dag 2 i Norrland!

Haha ja här sitter man.. Sovit som en tok, blev väl ca 13 timmar. Helt utslagen haha.. Precis bemödat mig med att peta i mig frukost. Så nu sitter man här och kollar utube. Polarn ska på en föreläsning så då passar jag på att dra på mig powerwalk kitet och ska traska runt i Gävle själv hehe.. Så har man sett stan i allafall!

Blir ingen träning idag heller kom vi fram till. Man pallar inte när man sovit så dåligt. Det blir väl film och plugga ikväll och bara äta upp sig. Kosten har nämligen varit katastrof de senaste dagarna. Natten till igår så glömde jag mina matlådor hemma så på jobbet blev det bars och vatten.. Trodde jag skulle döda någon... Sen påvägen hit blev det lite burger king å skit. Så idag blir det att ladda med nötfärs, pasta och grönsaker hela dagen. Går ju på diet men det känns som att det kommer att skita sig lite denna veckan tyvär. Men det blir ju ett självvalt beslut så det är sånt man får ta...

Nej nu får jag rycka mig själv i kragen.. Vitaminer är tagna och nu blir det att laga mat så man har för resten av dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar