söndag 8 mars 2009

Inse begränsningar...

Vaknade idag och tänkte studsa iväg och köra cardio. Kände dock att knäet och kroppen gnyde lite. Kom då på att det inte har varit någon riktigt vilodag på hela veckan trots att jag tänkt ha det. Där måste man inse att man inte kan hålla på hur som helst, man måste vila.

Har gått ner 3 KG denna veckan!! Inte bra. Jäkla skit. Skulle gått ner 0,5 tänkte jag. Så det blir till att behålla en skaplig mängd kolhydrater, ca 120gram pasta, ris till varje måltid och ca 20gram tillsatt fett i varje måltid. Men utöver det höja intaget med protein för att bibehålla muskelmassa och för att sakta ner viktnedgången!

Jag är en sån hardgainer som man säger. Jag skulle kunna svälta mig själv och träna skiten ur mig och inom en månad väga 95 kg. Väger 116 idag. Men att gå upp får jag kämpa för. Därav tänker jag höja kalorierna och ligga högt för att inte tappa denna svår kämpade viktuppgången!
Det är så JÄKLA svårt att få ordning på detta haha, inte egentligen, men detta är första gången jag ordentligt dokumenterar allting jag gör.

Nej dags för kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar