torsdag 26 mars 2009

Mer Cardio..

Ökade precis på från 45 min till 60 min på cardion..
Sen har även jag inhandlat eaa som jag tar som en drink innan cardion, allt för att inte tappa dessa små muskelfibrer hehe.. Just nu känner jag mig skum, ni vet sådär sliten som gör att man känner lite hals rassel å liknande. Men det går över.

Imorn blir det kanske rygg med en gammal kollega på hans gym, får se. Vore kul dock. Annars får man packa iväg sig själv och köra ändå så rygg blir det.
Kommer nog köpa rage2 snart hehe.. Är som ett barn på julafton, kan bara inte hålla mig. Har ju snart haft uppehåll i 2 veckor från kreatinet. Så 2 veckor till så har man varit utan i en månad, det blir bra. Å denna ska jag bara ta träningsdagar å inte varje dag som ja gjorde med stars creacomp..
Man vet ju inte hur magen reagerar i längden på att jämt köra på kreatin, dom säger att det ska vara ofarligt, men men.. Dom säger mycket.. Jorden var ju platt en gång i tiden också.. När man uppfann ångloket så sa en beläst herre att nu är det ju tråkigt för att nu kommer man inte kunna att uppfinna något mer längre.. Yeah.. haha.

Fått schema för ett år framöver nu. JAAAA ångest eller vadå..? Fast.. Jag är FAST!!!!
Haha, har jobbat extra å behov hela livet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar