onsdag 25 mars 2009

Hemma och laddad!

Hemma från jobbet.. Så skönt att komma hem. Speciellt då bilen fortf funkar och inte visar några tecken på att braka ihop igen.
Jobbet var soft, riktigt soft. Brukar vara ganska så soft på eftermiddagar. Så maten gick bra och allt annat.
Lite sliten i kroppen så det blir inte någon styrketräning imorn heller, det blir bara morgoncardio. På något sätt så drar jag mig för att träna styrketräningen de dagarna då jag jobbar eftermiddag för att kroppen är inte riktigt redo för ett pass så tidigt på dagen, man har som allra bäst fått i sig 2 mål innan man ska träna och det andra målet sväljer man mer el mindre på vägen från omklädningsrummet.. Är seg och har ingen tryck vid den tiden, därför gör det inget om jag råkar att inte träna de dagarna;D

Tjejen ligger här i soffan helt utslagen som vanligt haha.. Hon kämpar hårt med ex jobb och extra arbete samt försöker få in träning lite då å då. Så när hon får chansen så brukar hon svimma i soffan, speciellt om jag inte är hemma haha..

Nej nu blir det sova tajm.. Pallar inte mer och sängen lockar en som 1000 oskulder.. Eller nåt.. Sånt får man kanske inte skriva om man har brud =)

2 kommentarer:

  1. Får så dåligt samvete när man jämt ligger utslagen i soffan när du kommer hem. Din brud är förresten inte så petig med vad du skriver;)
    Är det tecken på den nya tiden och nya generationen att man kommunicerar via sina bloggar? hi hi

    SvaraRadera
  2. Hehe ja det är ju så, vi har lite extrem smak men smaken är som baken;) Kör hårt!

    SvaraRadera