lördag 7 mars 2009

Bigger stronger faster

Tog en härlig sovmorgon imorse och hoppade träningen helt enkelt..
Fy skam mig lixom.. Men när jag vaknade så var jag sliten. Har gjort 12 raka dagar på jobbet och har 4 kvar. Men hade fys på schemat idag så det blev att lira min rygg idag ändå!
Hardcore gymmet på jobbet såg till att det blev latsdrag, stångrodd, lats i cabel, ståenderodd för övre ryggen i cabel och avslutade med marklyft...
Sen blev det även 10 min cardio mer hann jag inte tyvär.

Nu ska jag sova för det är storhandling direkt efter morgoncardio och frukost imorn innan jobbet. Vi ska se till att vara där kl 9 ungefär, hoppas på att det är ganska lugnt i affären då.

Har fått tips av en polare om en grym dokumentär.. Bigger stronger faster... Här är trailern...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar