fredag 27 mars 2009

Gästspel på Worldclass Masthugget

Idag har det varit en lång dag. Det började med att man tvättade kl 07 på morgonen vilket är sådär kul. Men nu är det gjort. Satt hela morgonen och kollade utube klipp och väntade på nästa måltid. Börjar bli hungrig innan det är dags för nästa mål. Apa.. haha..

Bestämde mig för att inte ta bilen då det känns mindre stressigt. Hatar att köra i stan, det är folk överallt å man måste leta efter dyr parkering!
Så jag satte mig på bussen, humöret var gott, å då kommer det på typ 15 ungar som studsar, skriker, springer och klättrar och snackar brosan språk hela tiden.
Drar på mp3 på högsta volymen och blundar.. När jag skulle av så stod kräken i vägen, mullrar till och tyst som aldrig förr blev det i bussen och ungarna satte sig ner. Sen tog man vagnen resten av vägen. Där var det fullt med apor oxå. Dom som inte märks är vanligt bra folk, dom som märks kan man stoppa i en ugn och dra på 300grader.

Men jag laddade om mentalt efter resan, drog mina aminosyror och fatburners å sen blev det ett annorlunda pass med en veteran byggare. 42 år å ser ut som 28 och har storlek och form. Sån snubbe som lever för BB livsstilen..
Efter det så powerwalk genom hela stan med ett snabbt stopp på www.mmsports.se nya butik som var nice där ja köpte rage2.. Hehe..

Nu sitter ja å känner mig skum efter att ha ätit kyckling som garanterat var färdig men en ex hypondriker blir aldrig helt frisk så nu inbillar jag mig att jag är matförgiftad light ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar