lördag 15 augusti 2009

Way out west dag 2

Idag är det sista dagen för WoW och det är mitt sista arbetspass i verkligheten när det gäller säkerhetsjobb på ett tag. Så sjukt kul att få vara ute bland folk och jobba igen, saknar det något enormt då man inte jobbat eller jobbar med den sortens säkerhet längre.

Sen måste man ge WoW besökare beröm. Aldrig varit med om så mycket folk som är ute å super och att det är så lite bråk. Vi hade ingen allvarlig händelse igår. Jämför man det med krogen så har man säkert i genomsnitt 2 slagsmål en fredagskväll på en större nattklubb. Minst..

Så det var en riktigt trevlig kväll där man kunde bolla med folk å skratta. Det är skönt att lite mer softisch hippi folk kan prata och ha trevligt med ordningsmakten. Jag råkar iofs vara en väldigt trevlig vakt när det inte är action=)

Så sista kvällen ser dock ut att kantas av regn vilket jag igår hoppades på men idag ändrat mig. Ville ha regn för att jag trodde att det skulle bli som en kväll på krogen fast med 24000 besökare till haha.. Men det visade sig vara en väldigt trevlig kväll med bra folk så då önskar man nästan att det vore soligt trots att vätskebristen är tydligare än solen i Uganda.

ÄTardag imorn=) Träning måndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar