onsdag 19 augusti 2009

Nytt upplägg

Efter jag är färdig med Bartolls upplägg är upphittat! Kände att det behövs en period med lite mer traditionell styrketräning som är mer tungt och inte lika komplicerat efter dessa 16 veckor.
Trivs grymt bra med Bartolls upplägg så det är inte att jag misstrivs men jag tyckte inte om tanken att gå på känn ändå tills nästa diet skulle börja. Vill ha något att följa och programmetjag hittade är max ot som ast sport science har gjort.

Det är tungt basträning med relativt vanliga övningar, har dock bara kollat in 2 veckor i programmet men det ser lovande ut. Det är precis vad jag söker. Tung basträning i 12 veckor med sin variation under programmets gång. Perfekt! För att efter det så är det snart dags att börja förbereda dieten.
Dom skriver inget om kosten vad jag sett ännu, kanske bara missat det dock. Ska kolla in det lite närmare. Annars måste jag säga att jag är nöjd med kostupplägget som jag har nu, det är väldigt mycket protein å fett med lagomt med kolhydrater så varför ändra något som funkar..
Bara att man har träningen att följa så är jag nöjd!!

Idag är vilodag från gymmet.. Det blir bara lite intervaller idag. Så hej mr lök dag here i come!
Ska dock börja läsa om akut omhändertagande idag.. Pust=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar