torsdag 27 augusti 2009

Ställ tillbaka vikterna!

Blir bara så trött på folk som inte tar av och ställer tillbaka vikterna efter sig. Vad fan är problemet. Det är nästan så att folk glor på en när ställer tillbaka efter sig ordentligt, ungefär som att man gjort något konstigt. Det är väl priset man får betala när gymvärlden blivit kommersiell. Tränade på ett litet gym i orten där jag bodde när jag gick gymnasiet, där var det ordning och reda. Vi snackar ett gym på 500kvm, riktigt hardcore i en gammal fabrikslokal, som hade allt det viktigaste.

Där var det alltid någon som kände ansvar och uppfostrade de nya som kom.. Klockrent.. Skulle dom göra det idag så skulle väl någon vänta utanför på parkeringen med en puffra efter passet.



Passet var nice idag, tungt å gott! Pullovers med stång supersetat med latsdrag, sittande kabelrodd supersetat med stångrodd, baksida axelmaskin supersetat med framåtlutande sidolyft och tillslut sittande och stående vadpress i superset!



Wuääck nu snart ska jag upp haha.. Om 9,5 timmar.. Kommer inte somna förens om 4 timmar haha.. Gör man den matten så inser man att det kommer vara en trött jag på jobbet imorn hehe..

GODMORGON SA JAAAG!! Det är jag imorn på jobbet=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar