onsdag 12 augusti 2009

3.e passet på raken..

Blir det idag. Även ett fjärde imorn. Ska jobba fre, lör som ordningsvakt och då orkar jag inte träna på fredagen för att passet börjar redan 15:00.
Kommer vara sliten men vad tusan då fick man kört hela veckan i allafall.

Är så sjukt mätt. Man stoppar i sig såna jobbiga mängder mat med bartollsprogram. Eller ja inte mängden i sig, det är fördelningen haha. Sjukt mycket protein.
Dagens lunch som ett exempel:¨

Torsk 500gram
Ris 60 gram
Rapsolja 4,5 matsked

Det är ändå en hel del fisk. Man känner sig lite så utslagen efteråt fast inte som man gör av en måltid med massa kolhydrater så det är ju positivt. Man ska inte påverka insulin påslagen för hårt med detta schemat.
Fick en kommentar om min diet förut. Den gick bra som sagt, men som vanligt när man är sin egen expert så får man inte optimala resultat. Det är ganska galet men redan efter 1 månad med Bartolls upplägg har jag blivit starkare, fått synligare muskler och gått upp ca 0,5 kg.
Han lägger upp kost och träning på ett sätt man aldrig skulle kommit på själv. Man har redan lärt sig en hel del genom att köpa hans bok på Bartoll.com. Finns även på fler ställen iofs. Men shit vad nöjd jag är hittills!
Så nästa diet kommer dokumenteras och inte bara på slutet utan jag ska tvinga mig själv att lägga upp en bild var 4.e vecka. Så det blir 3 bilder totalt...

Kommer nog gå f*n så mycket bättre nästa diet som börjar i april haha.. Det gick iofs inte dåligt denna gången för att vara första riktiga diet försöket. Men långt ifrån bra heller.

Denna uppbyggnads omgången ska bli riktigt intressant.. !
Nej dags att lägga sig i 30 min.
Har tvättat världens omgång med tvätt.. 8 maskiner.. Även köpt ett par grymma tactical 5.11 byxor på terräng idag!

Ha d!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar