måndag 10 augusti 2009

Tillbaxs i Göthenburg!

Ja då var det dags att bli seriös igen! Frukosten och div proteinpulser är nerstoppade och uppladdningen har börjat!
Ska köra axlar, triceps, trapz och mage idag..
Passet ska rocka hårt, det är bestämt redan nu och mp3 ska på igen. Har inte använt den på ett tag men nu jäklar så..

Sen ikväll ska hyrbilen tillbaka och min vanliga bil är klar hoppas jag.. Segt annars att behöva besvära andra för att hämta å greja. Hjullager och service denna gången. Blir väl en liten summa men bilen är ett ont måste=)
Faaan vad sugen man blir på en nyare bil när man kört den goa lilla golfen som var en 09a.. Shit vad dom går bra och tyst.. 150 låter som ingenting. Ändå är det en etanol bil som ligger på dryga 4000 varv i den farten men tyst som få förutom när man trycker på gasen då får den ett sånt skönt rytande... Mmmm mmyser haha.. Ska ta den till gymmet nu bara för att!

Shit nu börjar beta alaninen sticka!

3 kommentarer:

  1. Vart tog dem utlovade före och efterbilderna vägen?
    Plöjt igenom hela din blogg för att se vad dieten gav. =/

    Annars så kul med flera som andas och lever träning! =)

    SvaraRadera
  2. Tjena! Jag sket helt i att ta bilder, avbröt dieten efter 12 veckor och påbörjade Bartolls uppbyggnadsprogram. Resultaten var väl okej, gick ner från 115 till 104 kg. Men inte tillräckligt nöjd för att dokumentera det här på bloggen. Var bra fetare än vad jag själv trott när jag började haha.. Kört off sen 10 juli och inte gått upp mer än 0,5 med bartollsprogram, å det syns på kroppen, blivit hårdare än sista dagen på dieten. Däremot kommer jag dokumentera nästa diet då d blir Bartolls dietprogram. Kommer köra bilder var 4.e vecka.
    Träning är livets största Hobby=)
    Har du ingen blogg själv?
    Mvh till personen som andas och lever träning

    SvaraRadera
  3. Aha! Jag vet känslan, har också bilder som jag inte vill visa upp. =D

    Låter ju riktigt bra med Bartolls program! Ska nog ta och kika på det.

    Nej, ingen blogg utan håller till på bodybuilding.com. Trevligt ställe om du inte redan varit där förstås! =)

    Ha det kanon och fortsatt lycka till. Kommer fortsätta att kika in här! =)

    SvaraRadera