söndag 16 augusti 2009

Deg och äta!

Det är ungefär det jag har planerat idag. Har inte riktigt lagt upp dagen ännu då man precis sänkt sin första proteinpuls å sen frukosten. Är riktigt sugen på den kopp kaffe som jag ska dricka snart, det är något speciellt med kaffe på en ledig dag, sen ligger det lite tankar om att kanske dra ut å motionera. Det är ganska nice att dra ut å springa lite om man tänkt att köpa en pizza som jag tänkt att göra idag hehe.. Det är ätardag!

Ska även se den där changiling filmen med Angelina Jouline eller vad hon heter.. ;)

Gårdagen var riktigt bra på WoW, det var desto mer att göra i form av ordningshållning, men det är ju då jag trivs när man får arbeta och göra lite nytta. Sen ser jag det som såhär, hellre att jag får ta hand om folk som är lite stökiga eller bara för berusade då jag gör det på ett trevligt sätt.. Aa så länge dom inte blir för jobbiga haha..

Nu längtar jag bara efter nästa träningsvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar