fredag 21 augusti 2009

Nissar på gymmet!

Alltså man slutar ju aldrig förvånas.. Ska köra superset med Cabelcross för nedredelen och hantelpressar. Går förbi 2 st CC och på ena står 2 killar som är gasp kitade från topp till tå och kör bicepscurl på ena sidan. I den andra CC står två killar och kör pushdowns..
Jag vet det hade varit jätte lätt att be dem slå ihop sig, men med min frustration över galenskapet när det är 4 stationer 5 meter ifrån dem med kabelhissar som är singlar så hade jag antagligen flippat och sagt något otrevligt om dom ens hade tvekat med ena ögonbrynet..

Så för att behålla lugnet så går jag vidare och hittar en ledig CC lite längre bort utan bänk så jag kör min övning och kör hantelpressarna liggandes på golvet i CC...

Alltså folk på gymmet är nissar! Inte alla men på gymmet så är dom flesta faktiskt det. Det är få som är insatta och vet hur man ska bete sig och använda redskapen effektivt...
Passet gick bra, men var bara tvungen att spy lite. Under själva passet så ser jag det, noterar och går vidare. Irritationen kommer först i efterhand haha..

Nåja ena målet är ner tryckt.. 400gram torsk, 60g pasta å 4 msk rapsolja.
Sen en proteinshake 60 min innan nästa måltid å den innehåller 1 dl vassleisolat.
Blir ett till lagat mål idag, 400g lax, 60g qinoua eller hur det stavas och grönsaker.
Sen blir det en shake till 1 dl vassleisolat.
Sista målet är 250g kvarg, 75g mandel, 1st äpple.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar