tisdag 25 augusti 2009

Dagen är avklarad...

Då har man varit på sin teorikurs för c kortet..! Det var en helt ok lektion. Det är bara 7 st varav en måste inte vi gå på som bara ska vanligt c kort å inte ska ha släp till.
Kommer dock missa 2 st lektioner för då är man borta på annan utbildning och det är ju inte så bra men det är jobbets egna fel så vad ska man göra.

Benpasset gick bra.. Det är sista veckan nu i block 2 som jag hållt på med i Bartollsprogram. Denna veckan är tuung. Så först gick jag loss på bensparken, det blev fullt magasin på den, jäkla fitnessgym, har cybex maskiner och jag tror inte bensparken går till mer än 140kg eller något sådant. Blev 10or i allafall.
Sen var det knäböj, ganska mör efter bensparken men jag körde ändå djupa fina med smal fotställning på 120kg.
Sen var det super set med raka mark med hantlar och liggande lårcurl.. Sen stående å sittande vadpress i super set. Körde på så det bara osade. Gott, d kommer kännas imorn.
Hade redan träningsvärk från söndagens intervaller hehe...

Kommit på ett bra sätt att få ett fullt rörelseomfång på vadövningarna nu. Alltid sett Cutler å coleman nästan sådär gunga upp vikterna. Men det gör dom inte utan dom pressar först foten till vågrätt vinkel och sen trycker dom till en gång till för fullkontraktion. Jag har alltid haft problem att pressa hela vägen upp för att jag får sån pump i vadövningarna, spelar ingen roll hur lätt jag kör efter ett par set.. Men på detta viset så får jag fullkontraktion varje rep hur trött jag än är å hur svår pump jag har... Kolla hur coleman å cutler kör så förstår ni....


Kolla ca 6:20 in i klippet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar