fredag 7 augusti 2009

Träning i norr..

Det är jag och Rocky! Imorse var det powerwalk/jogging.. Sen nu har man iofs legat och latat sig på stranden. Kunde skrivit att jag varit och simmat 2km men det vore en lögn så det hoppar jag..
Nu laddas det inför gymmet. Ska käka lite å greja. Lite trist att man får frångå sitt Bartoll program dessa dagarna då jag inte tar mig råd att köpa in alla råvaror och sen orkar man lixom inte när man inte har sitt kök med sina grejor..
Så på måndag tar jag vid igen. Men jag sköter kosten bra här oxå bara inte enligt det upplägget!

Blir väl bio eller hyrfilm idag, gott å soft.. Sen imorn blir det mer träning och bad. Möjligt att man ska grilla på kvällen med 3 hälsopedagoger. Sköna snubbar enligt polarn så va fan.. Lite social får man väl orka med att vara haha..

Nej dags att ladda!

1 kommentar:

  1. Låter skönt! imorgon är det min tur att bada som sagt:)
    Puss

    SvaraRadera