torsdag 20 augusti 2009

Today its rygg! Å blåsta luffare i backa!

Sitter å laddar nu.. Kände mig nästan lite krasslig igår men ingen försämring har skett så jag kör på idag. Blir mega ryggpass.. Me like! Gillar att köra ryggen. Mäktig muskelgrupp!

Man läser å tittar på det som händer i backa nu med bilbränder å jada jada.. Ibland undrar man om ungdomarna är helt väck, ja menar ja har växt i mindre bra områden och haft min skära del av misstro mot ordningsmakten. Men det sista man ville var ju att vara i kontakt med polisen. Polisen var ju bara jobbig att ha i närheten. Dom lockar ju polisen till sina egna områden genom att förstöra sin egna by, genom dessa handlingar så kommer ju polisen att vara ännu mer närvarande haha.. Jisses dom är ju helt dumma i huvudet, vem pissar på sin egen bakgård, å vem tror att polisen skulle stryka deras distrikt bara för att dom pissar på sina egna möbler, å om nu polisen skulle göra det vad skulle det tjäna till för dessa pundhuvudena som inte är smarta nog att inse ovanstående. Det är ju inte så att dom är smarta nog att tjäna pengar på situationen.. Dom är lika blåsta som små nassar som springer omkring å luktar kiss..

Nej nu var mina äpplen ner tryckta.. Ska dra min Pre shake nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar