söndag 23 augusti 2009

Intervaller!

Så himla skönt att dra intervaller. Det är inte en byggargrej att dra ut på spåret och springa. Men jag med mina dryga 107 kg eller något på 2 meter klarar faktiskt av det. Förstår gubbarna som börjar närma sig 130kg haha..

Sen känslan av att känna pulsen stiga och sen snabbt lugna sig igen.. Man känner sig stark, frisk, som ett djur. Älskar känslan. Kom ihåg när man gris bulkade och struntade i allt vad som hette kondition, den känslan vill jag aldrig uppleva igen. Man är inte sund som människa.. Nu är man ganska funktionell, man har kondition, man har styrkan..
Nu blir det snart ett mål med pasta, grönsaker och olja... Mmm det vattnas redan i munnen på mig =) Sitter å kollar på iphone 3gs. Ska nog skaffa den om 4 månader när min bindningstid går ut. Riktigt cool mobil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar