måndag 17 augusti 2009

Måndag!

Låg uppe och läste en bok eller ja den andra boken i en serie. Det är Stephenie Meyer som skriver typ vampyr böcker. Första boken har redan gjorts på bio men jag kommer inte ihåg vad den heter. Filmen alltså.. Sjukt bra i alla fall! Nästa film kommer nu och den heter New Moon. New moon är den boken jag läste ut igår i allafall.. Började sen på den 3.e...

Vill bli övernaturlig när man läser om vampyrer och varulvar... Folk brukar skrocka när man säger att man gärna skulle bli något liknande och leva i 1000år å bla bla.. Men det är verkligen så, jag har tänkt såna tankar ända sen jag var liten. Skull ge väldigt mycket för att få vara ett "monster" haha.. Gillar inte mänskligheten.. Det är ju svårt att argumentera emot när världen ser ut som den gör idag.. Djuren är bättre än vad vi är! Sjukt egentligen..

Nåja idag blir det gymmet om en timma! Axlar, triceps och mage lr trapz, kommer inte ihåg slutet=) Ska rocka på stenhårt i vanlig ordning men med fokus. Har märkt att träningen har blivit så mycket krävande när man fokuserar på varje rep istället för att bara döna iväg vikten, ni vet kontakt, känsla och stanna i rätt läge, rätt tempo och jada jada.. Det är verkligen fokus hela vägen i 60 min.

Läntar efter min Brutal FX!! YEAH hehe...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar