lördag 22 augusti 2009

Lördag=vila=mat

Jupp nu är det lördag! Så nice.. Har precis läst färdigt alla twilight böckerna.. Lite trist att vara klar med en sån grym berättelse men så är det. Min vilja att vara övernaturligt stark å jada jada blev ju inte direkt mindre. Men man får tacklas med faktan att man bara är människa som äter, skiter, sover och dör.. Man får se till att bli så stark som man själv kan bli.

Vara vampyr är ju inte så kul heller haha, aldrig få dö.. Ja menar jorden är ganska begränsad och när man sett det mesta av den efter 500år så ja vad ska man göra då;)
Varulv verkar coolt, men samma där.. Jisses.. Vad ska man göra efter ett tag.
Jäklar vad jag ska träna nästa vecka haha, målet att bli stoooor å stark skall uppnås, men det positiva är att man alltid har ett mål som mänsklig, kan alltid bli bättre... Så man blir aldrig uttråkad=D

Idag är det film och mat som gäller. Tjejen ska laga tacopaj hehe. Det är svingott! En mänsklig egenskap som är svår att motstå.. Mat..

Har äckligt skön träningsvärk i bröst, biceps å vader! Det blev som sagt lite vin igår, tror jag fick i mig 2 glas. Det är som en kiss i havet för mig iofs. Men det räcker för mig. Slapp bli bakis å skakis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar